Kjekt å vite

Her finner du praktisk informasjon om f.eks. sted, antrekk, påmelding, registrering, betaling med mer.

Informasjon

Konferansepakke, overnatting, seminarer, workshops, kveldsarrangement mm. bestiller du samlet i påmeldingsskjema.

Konferansested

Hovedkonferansen tirsdag 1.11 og onsdag 2.11.
Dag 1: Oppmøte lunsj Quality Hotel Ramsalt kl. 11.30. Felles avgang til dagens konferanselokaler etter lunsj.
Dag 2: Quality Hotel Ramsalt

Antrekk
Vi holder en uformell stil på konferansen så kom som du har lyst til. Klær etter vær når vi tar turen ut.

 

Påmelding

Vinterfestuka er vår samarbeidspartner når det gjelder påmelding og sekretariatsfunksjon. Kontaktperson er Steingrim Sneve tlf. 913 29 295, steingrim@norskopplevelseskonferanse.no (påmelding, overnatting og andre spørsmål knyttet til din deltakelse).

NB! Har du fylt ut påmeldingsskjema feil eller ønsker endringer: ta kontakt, så hjelper vi deg å endre påmeldingen.

Får du ikke påmeldingsbekreftelse på mail umiddelbart, sjekk søppelpost.

Bindende påmelding innen 24. oktober 2022.

  

Informasjon

Innovative Opplevelser v/ Marie Bergsli tlf. 90 82 77 88 - marie@mimir.no 

Registrering
Du finner registreringen i lobbyen på Quality Hotel Ramsalt.
Mandag 31.10 kl. 17.00 - 20.00
Tirsdag 1.11 kl. 08.00 – 12.00

Betaling
Faktura blir sendt i etterkant av konferansen.
Ekstras betales direkte til overnattingsstedet.  

Evaluering
Vi ber deg om å bidra til evalueringen av konferansen. Elektronisk spørreskjema blir sendt i etterkant av konferansen.

Velkommen!

Quality Hotel Ramsalt
Bilde av eksteriør Quality Hotel Ramsalt.