Innovative kunst- og kulturopplevelser

Hvordan kan kjente kunst- og kulturinstitusjoner, ikoner som Grieg, Munch og Ibsen og norske kokker som det skarpt i Bocuse d’Or skape nye opplevelseskonsepter sammen?

Kirsti Mathiesen Hjemdahl
22.08.201609:44 Janne Auby

Kunst- og kulturopplevleser med internasjonal konkurransekraft!

Festspillene i Bergen, Solstrand Hotel & Bad, Oseana Kunst og Kultursenter, Moster amfi  og matkunstnerne på Lysverket i Bergen og Bekkjarvik Gjestgiveri  utvikler nå nye og innovative  konsepter sammen. Kirsti Mathiesen Hjemdahl, som både er forsker og forretningsutvikler i Agderforskning  leder arbeidet, som kalles «Norwegian Icons». Fokus er  ny verdiskaping for partnerne. Kirsti har  vært tidligere prosjektleder for  USUS-klyngen på Sørlandet i 5 år, har ledet det nasjonale bransjerådet for kulturnæringene og er en kunnskapsrik og inspirerende foredragsholder.

, click to open in lightbox