Framtidens salgsledd – hvem vil betale for hva?

Digitalisering, OTA-er, nye generasjoner turister, selvorganiserte reiser, provisjoner, reiseråd, markedsmakt, bookingavgifter…….. Hvem vil betale for hvilke tjenester i årene som kommer?

Temadag
15.06.201716:34 Janne Auby

Hva vil bedriftene betale for å bli solgt, enten det er av nisjeoperatører som skreddersyr for de få eller av OTAene, de store digitale agentene på nettet? Vil kundene betale for gode råd, trygghet og spart tid? Hva er operatørleddets framtidige verdi, for kundene og leverandørene? Vi setter temaet under diskusjon basert på konkrete innspill fra relevante bedrifter, salgsledd og reiseglade forbrukere.

Innledninger ved bla. ved Torunn Tronsvang i Up Norway, Audhild Bang Rande i Kystriksveien Reiseliv og Trygve Steen i XXLofoten. Vi får også kommentarer og innsikt fra kunder som har latt seg intervjue på film.

Les artikkel om Torunn her; "Skal lokke utlendingene til Norge".  

Tidspunkt: Torsdag 2.11 kl. 09.00 -12.00 + lunsj
Sted: Scandic Svolvær
Pris: Pris kr. 550,-  inkl. lunsj og kaffepauser

Morten Holt
Torunn Tronsvang
Torunn Tronsvang
Audhild Bang Rande
Audhild Bang Rande
Trygve Steen
Trygve Steen